همه چیز درباره قهوه گانودرما سوپریم

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همه چیز درباره قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما سوپریم بیز

تمام جزئیات را بخوانید

قهوه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی‌ها در کل دنیا است. که از دانه‌های بو داده یا آسیاب شده‌ی گیاه قهوه حاصل می‌شود. این گیاه در مناطق گرمسیری مانند مناطق گرمسیری قاره‌ی آمریکا  و آفریقا رشد می‌کند. ابتدا این گیاه  به صورت نوشیدنی در اتیوپی و یمن مورد استفاده قرار گرفت و سپس به سایر نقاط جهان  رسید. و در حال حاضر، در بیش از ۷۰ کشور جهان کشت می‌شود.

قهوه یکی از مناسب‌ترین  جایگزین‌ها برای مصرف مشروبات الکلی است. این نوشیدنی قبل از قرن ۱۳ میلادی در دنیا شناخته شده بود که تاریخچه‌ی استفاده از آن در جهان اسلام به مصر و عربستان باز می‌گردد.

ورود قهوه به ایران

قهوه در دوره‌ی صفویه وارد ایران شد. و امروزه در سراسر جهان  به طرق گوناگون، از جمله: اسپرسو، ساده، موکا، کاپوچینو، لاته و سوپریم  سرو می‌شود.

 

این نوشیدنی محبوب دارای خواص  فوق‌العاده‌ای است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

خواص قهوه

  • هماهنگ کننده عضلات
  • افزایش چربی سوزی
  • کاهش پف چشم
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • محافظت از کبد
  • مانع از بروز آلزایمر
  • افزایش طول عمر
  • کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
  • کاهش سلولیت
  • کاهش خطر سکته‌ی مغزی
  • جوان‌سازی پوست
  •  شادی آور و رفع افسردگی
  • افزایش متابولیسم
  • کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان مانند: پروستات
  • بهبود سطح انرژی
  • رشد مو
  • منبع غنی آنتی‌اکسیدان

 

 

قهوه در کنار خواص بی شماری که دارد، به دلیل داشتن مقادیر بالای کافئین،  در صورت استفاده‌ی مکرر، ضرر و زیان‌هایی نیز برای بدن انسان داشته باشد.

 

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

 

محصول شگفت انگیز ما

ما اینجا هستیم تا با معرفی و ارائه‌ی یک محصول شگفت انگیز، علاوه بر از بین بردن مضرات این نوشیدنی محبوب، فواید بی شماری را نیز به آن اضافه کنیم. این  نوشیدنی قهوه گانودرما سوپریم بیز جدید  و فوق‌العاده، محصولی انحصاری و فرآوری شده‌ی گیاه قهوه با دو ماده‌ی پر خاصیت و منحصر به فرد، مانند قارچ گانودرما و جینسینگ  است که خواص این نوشیدنی را چندین برابر خواهد کرد.

 ما برای این که شما شناخت کامل‌تر و بهتری نسبت به محصول ما داشته باشید، به توضیح  موادی می‌پردازیم که در این قهوه‌ی فرآوری شده استفاده شده است.

 

·         قارچ گانودرما

گانودرما  یا ری شی، گیاهی از راسته‌ی قارچ‌ها است که قدمت استفاده از آن به حدود سه هزار سال پیش می‌رسد مهد استفاده از این گیاه ادویی کشورهای آسیای شرقی مانند، چین، ژاپن و کره  است. قارچ گانودرما  که از آن تحت عناوینی مانند پادشاه گیاهان یا قارچ جان افزا  در تاریخ  قدمتش  یاد می‌کنند، سابقه‌ی طولانی در درمان و پیش گیری انواع امراض دارد به همین دلیل داروی به خصوص اکثر اطبای شرقی بود.

تاریخچه ی قارچ گانودرما

این گیاه پرفایده‌ی منحصر به فرد برای اولین بار توسط  طبیب چینی به نام چانگ به ای کشف شد. این گیاه  بیشتر در آب و هوای معتدل یا گرم سیری قاره‌ی آسیا، در پای درختان برگ ریز رشد می‌کند. این قارچ شگفت انگیز دارای انواع گوناگونی  است  که به توضیح اختصاری آن‌ها خواهیم پرداخت.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

گونه‌های مختلف قارچ گانودرما شش نوع هستند:

قرمز
سبز
بنفش
سفید
زرد
سیاه

از میان این گونه‌ها، گانودرمای قرمز یا ریشی، قوی‌ترین و شناخته شده ترین آن‌ها است که دارای بالاترین خواص درمانی است

 

خواص اعجاب انگیز قارچ گانودرما

این قارچ همان طور که در متن بالا از دیرباز توسط پزشکان شرقی مورد استفاده برای درمان بسیاری از بیماری‌ها قرار می‌گرفت  و به دلیل خواص بی شماری که داراست امروزه نیز فراموش نشده و پزشکان از آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن، از بین بردن عفونت‌های ویروسی  و درمان طیف وسیعی از بیماری‌های قلبی، فشار خون و حتی ایدز استفاده می‌کنند حتی اخیراً ثابت شده  که این قارچ برای درمان انواع سرطان از جمله سرطان پروستات تأثیر بسزایی دارد.

عملکرد کلی

قارچ گانودرما دارای مقادیر بالایی از ترکیب  ( تری‌ترین) است که باعث بالا رفتن سطح اکسیژن خون شده و در نتیجه  عملکرد اندام های حیاتی بدن به را بهبود می‌بخشد. پلی ساکارید هایی محلول در آبی که در این گیاه وجود دارد بسیار غلیظ بوده که همین  عنصر دلیل  اصلی مقابله و مبارزه با سرطان می‌شود و در نهایت منجر به تقویت سیستم ایمنی خواهد شد.

ارزش غذایی

این گیاه حاوی ۴۰۰ نوع  ماده مغذی  فوق‌العاده مفید و عجیب است  که باعث شده استفاده از این گیاه منجر به شادابی و سرزندگی شود. از مجموعه  مهم ترین عناصر غذایی موجود در این گیاه می‌توان به : پلی ساکارید ها، آنتی اکسیدان ها، آدنوزین، پروتئین، آلکالوید ها، ویتامین‌های  A، B C، E، D  ، پتاسیم، فسفر و کلسیم اشاره کرد.

فواید شگفت انگیز این قارچ برای سلامتی

۱-سلامت قلب:

به دلیل  بهبود جریان خون  که  جذب اکسیژن  را در ماهیچه‌ی قلب کاهش  می‌دهد. کاهش کلسترول وجلوگیری از تجمع پلاکت‌ها که حمله قلبی را رفع می‌کند و در نهایت فشار خون را کنترل می‌کند.

۲-ضد حساسیت:

عصاره‌ی این گیاه از  واکنش‌های آلرژیک مانند آسم و درماتیت جلوگیری می‌کند و به طور کلی داروی مؤثری برای حساسیت به شمار می‌رود.

 ۳- درمان بیماری‌ها کبد:

این گیاه کبد را از آسیب‌های به وجود آمده توسط عوامل فیزیکی و بیولوژیکی حفظ می‌کند. اگر مصرف این گیاه در روزهای ابتدایی ابتلا به بیماری‌های کبدی استفاده شود، روند بهبودی را تسریع می‌بخشد. این گیاه به درمان بیماری هپاتیت ب کمک می‌کند زیرا آنتی‌اکسیدان های موجود در آن با رادیکال‌های آزاد می‌جنگند و بازتولید کبد را بهبود می‌بخشند.

۴- سم زدایی بدن

گانودرما سمومی را که افراد به دلیل  استفاده از از مواد غذایی ناسالم و داروهای شیمیایی در بدن  جمع شده است را حذف می‌کند. و دریافت اکسیژن توسط بدن را بیشتر می‌کند.

۵-  درمان بیماری‌های کلیوی:

بیماری‌هایی مانند: نفریت مزمن، سندروم کلیه‌ی دیابتی، به دلیل  بالا بودن سطح قند خون یا کلسترول ایجاد می‌شود  که باعث گرفتگی عروق  کلیه می‌شود و در نهایت  مشکلاتی مانند: احتباس ادرار و ایجاد خستگی به وجود می‌آید. این گیاه عملکرد کلیه را بهبود می‌بخشد.

 ۶-  خواب مناسب

مصرف این گیاه باعث بهبود خواب می‌شود.

۷- سلامت روان

از دیرباز این گیاه را برای درمان بیماری‌های عصبی استفاده می‌کردند. امروزه افراد برای بهبود بخشیدن به سلامت ذهنیو بازیابی آرامش روانی خود که به دلیل  استرس‌های محیطی تحت‌الشعاع قرار گرفته، از آن استفاده می‌کنند. مصرف منظم این گیاه برای بیمارانی که آلزایمر دارند مفید است و استفاده از آن  مانند یک ماده‌ی آرام بخش است.

۸- رفع دردهای عضلانی

این گیاه برای درمان‌های عصبی، بی اشتهایی،  و ضعف بدنی مفید است  و بیشتر برای جلوگیری از درد نیز از آن استفاده می‌شود.

۹-تقویت سیستم ایمنی بدن:

این گیاه سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و علاوه بر تحریک آن  ، تنظیم کننده نیز است. این گیاه برای بازیابی سلامت بعد از شیمی درمانی نیز مؤثر است.

۱۰-جلوگیری از پیری زود رس

پلی ساکاریدهای موجود در گانودرما  باعث بهبود سنتز دیان ای  شده و تقسیم سلولی را افزایش می‌دهد که با تأخیر انداختن پیری عمر را طولانی می‌کند.

 ۱۱- کاهش وزن

اکسیژن برای  سوزاندن چربی‌ها به عنوان سوخت و ساز ضروری است . این انرژی مازاد باعث ورزش طولانی می‌شود و به همین دلیل موجب کمبود وزن می‌شود.

 از جمله فواید دیگر مصرف گانودرما می‌توان به:

  •  آنتی‌اکسیدان ها
  • درمان سرطان
  • عفونت‌ها
  • سلامت و بهداشت پوست و مو،
  • درمان عفونت مجاری ادراری
  • رفع استرس
  • کاهش و تنظیم قندخون وکاهش دردهای التهابی اشاره کرد.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

اثرات جانبی

هر ماده مصرفی ، دارو و یا مواد غذایی  که در طبیعت وجود دارد یا حتی ساخته ی دست انسان است ،علاوه بر داشتن میلیون ها خاصیت کارآمد  ممکن است یکسری عوارض نیز داشته باشد برخی افراد در پی استفاده از این گیاه ممکن است دچار عارضه ی گوارشی شده و حتی در موارد نادری  خون دماغ شوند.
یبوست و اسهال ، خشکی گلو و بینی که از عوارض مصرف است ممکن است حتی چند روز بعد ناپدید شوند. اما به طور کلی ، زنان باردار و شیرده ، افرادی که بیماری خود ایمنی دارند، افرادی که زایمان و یابه تازگی جراحی کرده اند و کسانی که فشار خون بسیار پایینی دارند  باید از مصرف عصاره گانودرما خود داری کنند.

 

جینسینگ

یکی از مقوی‌ترین و نیرو زا ترین  گیاهان جهان جینسیگ است که به داروی جوانی و نوش دارو نیز شهر است. این گیاه که دارای ریشه‌های گوشتی است  ، گیاه بومی  مناطق شرق آسیا و شمال آفریقا محسوب می‌شود.

 

خواص کلی گیاه جینسینگ

این گیاه که از دیر باز مورد مصرف سوخ پوستان آمریکایی بود امروزه نیز به  منظور  بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی‌های جنسی، افزایش طول عمر، گشایش ذهن، پیش گیری از سردرد، رفع خستگی و بی حالی،  افزایش قدرت و توان سیستم قلبی و عروقی،  درمان پف چشم،  شفاف سازی و تنظیم رطوبت پوست،  تناسب اندام و کاهش وزن چشمگیر، افزایش شادابی، تنظیم فشار خون، درمان مشکلات خواب، تنظیم سطح قند خون بدن، مفید برای پوست، تنظیم هورمون‌ها  ، کمک به بدن سازی، کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی، از بین بردن سستی و  رفع علائم فرسودگی استفاده می‌شود.

این گیاه که داری قدمتی پنج هزارساله است  در دوران باستان جزء لاینفک وعده‌های غذایی شاهان بود. این گیاه که به ریشه‌های مرد شهرت دارد. این گیاه در کوهستان‌های چین  به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی  با صابون و لوسیون  استفاده می‌شد و سپس با سرعت به یکی از  مهم‌ترین ماده‌های صادراتی جهان تبدیل شد.

فواید این گیاه برای آقایان

 این گیاه خواص منحصر به فردی ویژه‌ی آقان دارد که تعدادی از آن‌ها عبارت است از:

  • رفع اختلالات جنسی.
  • تقویت قوای جنسی.
  • افزایش تعداد و کیفیت اسپرم.
  • درمان اختلال در نعوظ  و افزایش لذت جنسی.
  • ایجاد سفتی آلت  فوق‌العاده و  طولانی در هنگام رابطه‌ی جنسی.
  • تقویت اعصاب تناسلی برای جلوگیری از انزال زودهنگام و درمان دیرانزالی.
  • افزایش مقدار مایع منی و افزایش تولید اسپرم  و توان بارورسازی در مردان.

 

 خواص ویژه‌ی گیاه جینسینگ برای بانوان

 بیشتربانوان  این گیاه را برای تولید انرژی بیشتر در بدن و افزایش استقامت مصرف می‌کنند. به طور کلی این گیاه  با تحریک جریان خون  در بدن با خستگی مقابله کرده و موجب بهبود در عملکرد ورزشی خانم‌ها می‌شود. یکی از علائم یائسگی بانوان، ضعف حافظه استکه این گیاه به تقویت حافظه و تمرکز ذهنی کمک می‌کند، مصرف این گیاه از سرطان سینه جلوگیری کرده  و تأثیر مثبتی در رشد مو دارد و تر ریزش مو جلوگیری می‌کند.

مبخوانید درباره قهوه گانودرما سوپریم بیز

عوارض جانبی

 این گیاه ممکن است عوارضی مانند بی خوابی، عصبانیت، سرگیجه، ناراحتی معده را به همراه داشته باشد.
علاوه بر آن افرادی که مبتلا به دیابت  و فشارخون  هستند و خانم‌های شیرده و باردار از این گیاه موقتاً استفاده نکنند.

 با توضیحاتی  که در باره این دو گیاه شگفت انگیز و پرخاصیت نوشته شد باید متوجه این مسئله شده باشید محصولی که توسط ما تولید شده و به شما عرضه می‌شود با ترکیب چه گیاهان  اعجاب انگیزی تهیه شده که مصرف هر کدام از آن‌ها به تنهایی معجزه آفرین است.

دلیل فرآوری این دوگیاه

 اما باید دانست نه تنها گیاه جینسینگ حتی قارچ گانودرما نیز به طور خام و طبیعی قابل استفاده نیست و حتماً قبل از مصرف باید فرآوری شوند و مسئله مهم دیگر این که مقادیر مصرف آن‌ها نیز باید مشخص باشد. ما محصولی را ارائه می‌کنیم که علاوه به راین که این مواد در آن فرآوری شده‌اند بلکه با درصدی درست و مشخص نیز با یک دیگر ترکیب شده‌اند. تا خطری سلامتی شما را تهدید نکند.

کافه سوپریم چیست ؟

کافه سوپریم یا محصول پیش روی شما  یک نوع قهوه ی مغذی است که با درصدی مشخص از عصاره ی گانودرما لوسیدوم و جینسینگ ترکیب شده است. یک قهوه ی عالی و سبک که در هنگام مصرف طعم  تلخ و بی نظیر قهوه به همراه مزه ی  شیرین و ملایم خامه احساس  خواهید کرد.

این قهوه ی عالی به عنوان یک نوشیدنی کامل  برای شروع روز  و یا حتی رفع خستگی  و دست یابی به سرزندگی اواسط روز پیشنهاد می شود.

 

جزئیات محصول ما

کافه سوپریم  یک نوشیدنی کامل برای افزایش انرژی  در هر زمانی از روز است . این نوشیدنی ملایم و طعم دارخیلی سریع آماده می شود.

این محصول  با بسته بندی به روز، اصولی، بهداشتی  و زیبا خدمت شما ارائه می‌شود. که حاوی بیست و چهار عدد ساشِ ی سوپریم است که درون هریک از این بسته‌های کوچک مقدار و درصد مشخصی از مواد به کار برده شده وجود دارد که همیشه می‌تواند همراه شما نیز باشد.

کالری موردنیاز

میزان کالری مصرفی هر یک فنجان در روز حدود ۱۰۰ کالری است. این محصول حاوی فیبر، کربوهیدرات، ویتامین A و C ، سدیم، پتاسیم، پروتئین، شکر، خامه‌ی غیر لبنی، شیر خشک بدون چربی و آهن است. که مقدار مصرف روزانه‌ی شما به  میزان نیاز کالری دریافتی شما ممکن است کم یا زیاد باشد.

نحوه ی مصرف

با اضافه نمودن بسته های حاوی محصول  به آب جوش نوشیدنی شما آماده است و در زمان و مکانی به راحتی می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

موارد منع مصرف

زنان باردار ، شیرده و افرادی که عمل پیوند اعضا انجام داده اند با مشورت پزشک مصرف کنند. حداکثر مقدار مورد استفاده سه تا پنج بسته در روز است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : جمعه 12 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی